lundi 29 février 2016

Niet bekend Hele vage klacht 'nieuwe' focus

Ik weet niet of dit de juiste locatie is voor deze vraag, maar goed hier komt het.

Het gaat om mijn Focus van eind 2014 met 27.000 op de teller. 1,5l benzine station uitvoering.

Ik reed gisteren stapvoets een bocht naar links toen ik ineens een metaal schrapend geluid hoorde, alsof ik over een groot metalen blik reed of iets dergelijks gevolgd door een hoog piepend geluid dat klinkt als remschijven die piepen.

Auto uit laten rollen en langs de kant gezet. Vervolgens om de auto gelopen overal onder gekeken en in de wielkasten, niets te zien. Daarna gaan rijden om te kijken of het probleem er nog was maar het was weg. De Focus reed weer als vanouds.

Mijn vriendin heeft hetzelfde een twee weken geleden ook al meegemaakt, maar toen dacht ik dat ze vast iets anders gehoord had buiten de auto zelf.

Ik ga de garage hiervoor bellen, maar het is weer zo'n probleem dat je bij de dokter komt er is niets aan de hand.

Heeft iemand hier op het forum ervaring met mijn vage klacht?


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire