samedi 27 février 2016

Handrem Schakelaar Radio Aansluiting

hoi, nieuw hier dus nog niet helemaal up to date met hoe ik het beste om hulp kan vragen, maar ik denk ach kom we zullen het eens proberen.

Ik heb vandaag mijn 6000CD vervangen door een dubbel DIN Pioneer radio (MVH-AV270BT) waar ik mooi videos op kan kijken met direct iPod control.

De pest is nu dat ik natuurlijk mn handrem er op moet hebben om video te kunnen kijken. Welnu het probleem is dus dat de kabel wel achter in de stekker van de radio zit, maar dat die blijkbaar niet doorgeschakeld is in de blokstekker van mn Focus.

Iemand enig idee hoe ik dat gebeuren aan kan sluiten? waar die stekker zit en wat ik voor open moet slopen om dat aan te sluiten?

Thanks.

p.s. mocht idt op de verkeerde plek gepost zijn: voel je vrij om het te verplaatsen / me door te verwijzen.


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire