lundi 29 février 2016

Grote beurt focus 1 fase 1

Het is weer zover , de jaarlijkse grote beurt.
Auto zit nu ruim over de 3 ton heen en de vorige grote beurt is alweer even geleden.
Ik heb al eerder aangegeven dat de boekje,s erbij zaten waarin dus ook stond wanneer de distributie riem was vervangen namelijk bij 227 K
Daar ik nu al zoveel tegen ben gekomen wat schrikbarend slecht is hersteld heb ik dus de set incl spanrol besteld.
Waarom deze actie.
Remmen achter waren ook al vervangen maar waren rumoerig, soms schrapen dus open maken.
Borging aan 1 kant gewoon weg dus voering schuin afgesleten en ook nog lekkage uit de cilinder.
Andere kant had ik al eens een stelveer hersteld welke los in de trommel zat.
Drama onderhoud dus echt drama.
Maar goed , vraag is wat verstaan een garage onder een grote beurt? Wat zou ik over het hoofd kunnen zien?
Onlangs al de klapperende stab stangetje,s vervangen maar dat doe je pas wanneer je ze hoort.
Rem partij voor al helemaal schoon gemaakt.
Wat zijn nu echt de punten om even extra op te letten welke ik misschien vergeet, graag jullie advies.


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire