mercredi 24 février 2016

1.6 EcoBoost 150 pk Rijden in de bergen

Allen,

In mei gaan we een week naar Italie toe en ik heb me ondertussen al helemaal lekker zitten maken over de te rijden routes voor zowel de heen weg als lokale wegen.

Nou zit ik alleen met 1 vraag waar ik me, nu ik daar nog geen antwoord op weet een beetje zorgen om maak..
Met mijn vorige focus ging rijden in de bergen (naar beneden) perfect!
Alleen nu ik een ecoboost heb, en deze lekker lang uit rolt en niet echt af remt op de motor, maak ik me een beetje zorgen zodra ik binnenkort een berg af ga rijden... heeft iemand daar ervaring mee met een ecoboost?!
Gaat ie er niet vreselijk vandoor als je enkel af wilt remmen op de motor?
Ik wil dalijk niet met 'geen remmen' staan:nocheer:

Bijvoorbaat alvast heel erg bedankt!

Ps. ik heb geen idee in welk topic dit hoort:lol:


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire