lundi 29 février 2016

Focus 2 fase 1 Distributie ST

Hallo,

Ik heb nu al een tijdje een ST en in april is de auto 10 jaar oud, dit betekent distributieriem vervangen. Nu heb ik dit al wel vaker gedaan bij vorige auto's met een bevriende automonteur. Maar dat waren allemaal autotjes die hem bekend waren en hij is nu wat terughoudender om deze auto ook te doen aangezien hij nog nooit aan een ford of volvo heeft gewerkt.

Dus vroeg ik me af of er hier mensen zijn die het al eens hebben gedaan en die iets kunnen zeggen over hoe goed het te doen is voor iemand zonder ervaring met dit type auto.

Of wat helemaal mooi zou zijn is iemand hier die dit vaker heeft gedaan en dit voor mij zou willen doen? (omgeving arnhem of den bosch) Of een adresje weet waar ik het kan laten doen. De plaatselijke dealer waar ik langs was geweest durfde me namelijk 1/8ste van wat ik voor de hele auto heb betaalt te vragen. :lol:

Alvast bedankt!


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire