mardi 23 février 2016

Focus 2 fase 1 Turbo in 1 keer vast wegens losgelopen moer

Vanmorgen is mijn turbo vastgeslagen. De moer van de rotor is losgelopen en hij is in 1 keer vastgeslagen. De moer lag nog in de lucht inlaat van de turbo.
Betekent dit dat ik ontkom aan het slijpsel verhaal en goede kans maak om de motor te spoelen?
Welk bedrag moet ik dan op rekenen? Forte, Revisieturbo, gemodificeerde zeef in olieleiding, pakkingen, olie, oliefilter etc. En hoeveel uur werkloon komt daarbij?
Ik zie namelijk nogal wat verschillende prijzen voorbij komen.

Ik twijfel namelijk of een auto uit 2005 met 3 ton op de teller deze reparatie nog waard is. .
Dat hangt ook af van de export en/of sloopprijs voor een FF2.1 met defecte Turbo. Iemand een idee? En wat is hij nog waard na reparatie?
Naast deze reparatie wil ik ook nog rondom schokbrekers vervangen wat ook nog 400 gaat kosten.

Ik hoor graag van jullie,
Alvast bedankt voor jullie input!


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire