mardi 23 février 2016

Focus 2 fase 1 Interieur verlichting

Ik heb een vreemd gevalletje van eigenwijze verlichting. Ik wil de verlichting vervagen voor led dus ben ik aan het kijken welke fittingen ik allemaal nodig heb en zo heb ik de binnen verlichting open gemaakt. Zwarte knopje zit los, netjes in het plastic kapje terug gedaan en de boel weer dicht gedaan en vast geklikt. Niks aan het handje lampje branden. Kan hem met de hand aan en uit doen. Nu wil ik dat hij aan gaat als de deur open gaat dus standje midden. En nu komt het....

Hij gaat dan niet meer uit :( voetverlichting dimt langzaam uit bij de deur op slot doen. Maar de lees verlichting blijft constant branden?

Wat heb ik fout gedaan? Origineel bolletje zit er nog in. Ik ben te einde raad nu :(


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire