Hallo mensen, ik ben op zoek naar wat advies en hoop dat ik dit topic op de juiste plaats open.
Ik rij sinds 2012 een gebruikte 5 drs. :focus3: 1.6 Ecoboost met 150 pk. Komende van een 2001 100 pk 1.6 :focus: wagon moge het duidelijk zijn dat dit een heerlijke auto is om mee te rijden, lekker soepel en met lekker veel vermogen.
Het feit wil dat ik al weer eens schade heb, niet mijn schuld, enkel parkeerschade maar toch weer schade maar hij mag nu voor de 4de keer naar de schadehersteller, Gelukkig heb ik een tegenpartij dus kan ik de schade laten verhalen maar toch.
De lol is er op deze manier wel ff van af en ik ben eens voorzichtig gaan shoppen voor iets anders. Nu ben ik een 2013 :focus3: wagon 1.6 TDCI met 105 pk tegengekomen. Lekker dikke uitvoering, niet met alles wat ik nu heb maar daarentegen een aantal zaken die ik nu niet heb en een wagon ! m'n 5 deurs is een mooie auto maar toch kom ik af en toe (bagage)ruimte te kort.
Nu is mijn grote vraag ga ik mezelf in mijn vingers snijden als ik van 150 benzine PKs naar 105 diesel PKs terug ga ??
Zijn er 1.6 /DCI 105 pk rijders die mij advies willen geven, hun ervaringen willen delen en zijn er wellicht mensen die hun :focus3: met deze motor hebben laten chippen ?
Alvast bedankt voor al jullie input ;)
Ik rij sinds 2012 een gebruikte 5 drs. :focus3: 1.6 Ecoboost met 150 pk. Komende van een 2001 100 pk 1.6 :focus: wagon moge het duidelijk zijn dat dit een heerlijke auto is om mee te rijden, lekker soepel en met lekker veel vermogen.
Het feit wil dat ik al weer eens schade heb, niet mijn schuld, enkel parkeerschade maar toch weer schade maar hij mag nu voor de 4de keer naar de schadehersteller, Gelukkig heb ik een tegenpartij dus kan ik de schade laten verhalen maar toch.
De lol is er op deze manier wel ff van af en ik ben eens voorzichtig gaan shoppen voor iets anders. Nu ben ik een 2013 :focus3: wagon 1.6 TDCI met 105 pk tegengekomen. Lekker dikke uitvoering, niet met alles wat ik nu heb maar daarentegen een aantal zaken die ik nu niet heb en een wagon ! m'n 5 deurs is een mooie auto maar toch kom ik af en toe (bagage)ruimte te kort.
Nu is mijn grote vraag ga ik mezelf in mijn vingers snijden als ik van 150 benzine PKs naar 105 diesel PKs terug ga ??
Zijn er 1.6 /DCI 105 pk rijders die mij advies willen geven, hun ervaringen willen delen en zijn er wellicht mensen die hun :focus3: met deze motor hebben laten chippen ?
Alvast bedankt voor al jullie input ;)
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire