dimanche 27 décembre 2015

Focus 1 fase 2 Goliath's Ford Focus 1.6 Wagon

Hallo forummers.

Ik denk laat ik eens een topic aan maken van mijn nieuwe :ford::focus: zodat jullie kunnen meegenieten van mijn nieuwe aanwinst.

Het is dus een :ford::focus: MK1 Type2 stationwagen Turnier met een 1.6 liter benzine motor met motorcode "FYDA".
De auto heeft toch wel een 2 ton gereden maar mijn mening is dat een :ford: motor nog veel meer kan hebben.

De auto is altijd dealer onderhouden, boekjes aanwezig en volgens wat telefoontjes ook naar waarheid ingevuld, met andere woorden goed ingevuld.

Naar wat rekenwerk heb ik ondervonden dat het gebruik rond een 1 op 17 ligt, wat mij voor een :ford: reuze mee valt.

Zowel van binnen en buiten ziet de :focus: er super uit, als nieuw en ook rijdt de auto als nieuw. Met andere woorden ik ben uiterst tevreden over de :ford:.

Dan hebben we nog wat opties er op zitten.
  • Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
  • Airco
  • Boardcomputer
  • Elektrische ramen
  • ABS
  • Dubbele airbags

Er zal wel meer op zitten maar dat weet ik op dit moment niet te bedenken, maar wie weet schiet me nog wel wat te binnen.



Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire