vendredi 25 décembre 2015

Hallo allemaal

Hallo allemaal ,
Mijn naam is Henk 47 jaar.
Ik rij vanaf me 18e al Ford dus durf me eigen wel een Ford man te noemen;).
Ik ben begonnen in een Fiesta uit 1976 ( me eerste auto dus) daarna verschillende sierra's gehad met als hoogte punt een heuse Cosworth :thumbs::thumbs:, ... wat een kanon was dat .., maar goed huisje boompje beesje..bla bal ,nog een paar mondeo's gehad laatste tijd nieuw gekocht ( 3 fiesta's in totaal en vanaf 30 december me eerste Focus .
De focus ( bouwjaar half 2015) is geen bijzondere..., een 1,0 ecoboost wagon 100 pk trend versie met , en dat was voor mij absoluut een pre'.........., voorruit verwarming.
Ondanks de maar honderd pk heeft hij me verrast met de soeplesse die de motor toch heeft (of ik ben niks gewend natuurlijk,dat kan ook) .
Kleur is phanter black.., vond ik wel mooi ...,vallen de niet mee gespoten carrossrie onderdelen ook niet zo op.
Wou er misschien in de toekomst grotere velgen onderzetten en wat wel snel zal gebeuren , mistlampen in de bumper de kapjes vindt ik niks wat er nu in zit.
Nou dat was het zo'n beetje.


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire