mercredi 30 décembre 2015

Nieuwe Focus-rijder

Na een tijdje rond gesnuffeld te hebben op het forum, zal ik mij nu ook eens voorstellen:

Paul uit Heerhugowaard en sinds afgelopen maandag in ‘bezit’ (leaseauto) van een Focus. Mijn eerste Ford. De afgelopen avonden heb ik al heel wat uurtjes gespendeerd in de auto, om deze te leren kennen. Wat een mogelijkheden…

Maar wat is het geworden: Ford Focus 2.0 TDCI 110kW Titanium Edition wagon
Kleur Magnetic met de volgende opties
18 inch lichtmetalen velgen 5 spaaks Y-design
Advanced Technology Pack
Bekleding Basket Weave (volledig leder)
Elektrisch inklapbare buitenspiegels
Individual full bodystyling kit
Light Upgrade Pack
Privacy Glass
Seat Pack

Niet te klagen dus….
… maar natuurlijk nog wel wensen. Zo zit ik te denken aan o.a. een audio upgrade. Ik heb nog wat speaker, woofers en versterkers van Rockford Fosgate liggen (maar misschien wordt het ook wel wat anders :D)
En misschien nog wat lager op zijn pootjes.


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire