mercredi 30 décembre 2015

Ook even voorstellen

Zal mezelf hier ook even voorstellen,

Ik ben Mark Vermeulen,
Woonachtig in Veghel.
En het belangrijkste van dit forum, sinds vandaag in het bezit van een focus :xroad:

Ik ben van origine een fervent Peugeot rijder, ik ben begonnen met de 205 1.9 gti, hier een jaartje of 6 met veel plezier ingereden, toen kwam het huisje boompje beestje.

Dus er moest iets groters komen, dat kwam er in de vorm van een 407 sedan.
Jaartje of 2 plezier van gehad totdat hij spontaan vlam vatte :wtf:
Toen de overstap gemaakt naar een 407SW full options, en op die auto was ook meteen mijn Peugeot liefde afgeknapt, wat een drama auto was dat zeg.

Vorige week de beslissing gemaakt dat hij weg moest, maar er moest natuurlijk wel iets speciaals voor in de plaats komen.
En toevallig had de dealer in Veghel nog een mooie 1.6 :xroad: met 80k op de teller staan.
Samen met het vrouwtje gaan kijken, en meteen verkocht.
Vandaag de auto opgehaald, en liep natuurlijk meteen tegen problemen aan,
Zo wil mijn telefoon niet connecten met de BT van de auto,
Dus via google kwam ik op dit forum terecht,
Dus bij deze eerst even voorstellen voor ik meteen het forum ga spammen met vragen :mrgreen:


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire