mercredi 30 décembre 2015

Focus 1 fase 2 LCD Scherm Kilometerteller doet raar???

Ik ging vandaag even een proefritje maken met een FoFo 1 fase:2 en alles in orde prima (na diverse reparatie's), maar het LCD schermpjes in de kilometer teller doet raar, gaat aan (dan zie je totaal km-stand en de dagstand) en dan weer uit en dan zie je van die gekke pixels op het schermpje en dan weer aan! Lijkt net of hij aan het zoeken is, hoe langer ik rij hoe langer de km-standen te zien zijn! Auto deed het voor dat hij stil heeft gestaan ook al wat, maar nu na dat hij 2 maanden (droog) heeft stilgestaan doet hij het meer niet dan wel!??

Wat kan dat zijn, ligt dat aan het LCD schermpje of aan Km-teller???

Zit de km-stand in dat LCD schermpje of ergens ander??

Ik kan de teller door een andere goede vervangen, maar dan heb ik de verkeerde km-stand i.v.m. de APk volgende week en die is bij deze FoFo niet hoog vandaar!

Of kan ik de teller vervangen en dat aan het bedrijf dat hem keurt laten melden bij de RDW en dat laten vermelden zodat de uitdraai logisch blijft voor de verkoop, anders denken mensen er met de auto is geknoeid!

Ik kan ook de andere teller laten monteren en de stand laten corrigeren naar de originele stand!

Wie weet hoe of wat!?

Groet,

Gerrit!


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire