mercredi 23 décembre 2015

Eerste Focus

Hallo allemaal,

Een maandje geleden was het weer raak, mijn best geliefde VW Passat uit 2005 begaf het weer eens, en het werd tijd voor iets nieuws. Al een poosje lonkte de focus en na wat zoeken vind ik een mooie ex lease uit 2011. Na een proefrit was ik verkocht; ondanks het iets mindere vermogen reed hij snel en strak. Ten opzichte van de uitgebluste Passat dan hè?
Meteen op dit forum gezocht naar bekende problemen en aangezien die minimaal zijn was de keuze snel gemaakt!

Na een paar dagen bleek er water aan de achterkant langs het rooster binnen te komen maar de garage man had dit snel opgelost met zwarte Sikuflex kit. Via dit forum een stel winterbanden van Dark Angel gekocht en al weer 3000 fijne km's erop zitten!

Leuk detail om te vermelden is misschien dat dit niet mijn eerste Ford is; in de zomermaanden tijd ik met veel plezier in mijn '67 Ford Mustang..

Groet,
Roger


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire