lundi 28 décembre 2015

geen sleutel meer!!! Help!

Goedemorgen,

Na lange afwezigheid ben ik er weer, met een behoorlijke uitdaging.

Op kerstavond heb ik mijn C-max in de straat gezet, op slot gedaan met de afstandsbediening, en vervolgens met de sleutel de voordeur van mijn huis opengemaakt. Tot zo ver alles goed. Nu ben ik al 3 dagen aan het zoeken naar de sleutelbos, die gewoon volledig spoorloos is.

Het probleem is, dat ik maar 1 sleutel bij de auto had. Dit was geen probleem, ik reed er altijd alleen in en ik had de sleutels altijd op een logische plaats hangen...

Nu kan de dealer een sleutel bijmaken, als hij het sleutelnummer heeft.

Is er een manier om het sleutelnummer te achterhalen?

Voor de volledigheid, de auto is in 2005 door Sietsma in Zwolle geleverd, daar heb ik al navraag gedaan.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen...

Groet, Sander


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire