mardi 29 décembre 2015

Forum suggestie: sub-forums in 'te koop' gedeelte

Hallo allemaal!

Ik zit nu een tijdje op dit forum, niet heel actief. Maar wat ik wel nauwlettend in de gaten hou is het 'te koop' gedeelte. Je weet namelijk nooit wanneer er iets interessants zich voor doet. Hierbij ben ik alleen geïnteresseerd in focus 2 onderdelen. Helaas staat alles door elkaar, en kost het enige tijd om alles door te spitten. Ik heb nog geen mogelijkheid gevonden om dit te sorteren. Desondanks heeft ieder topic wel al een categorie.

Is het mogelijk om enkel de gewenste categorie weer te geven?
Zo niet, is het dan misschien een idee om hier sub-forums in toe te wijzen? Hoeft niet eens heel specifiek, gewoon per model. Dit zou mij al enorm helpen!

Voorbeeld:
Citaat:

Marktplaats
>Tekoop
>>Focus 1
>>Focus 2
>>Focus 3
>>Andere modellen
enz.


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire