dimanche 27 décembre 2015

focus mk3.1 navigatie 2015

Ben nieuw hier, heb al best veel op dit forum gekeken en goede ideeën opgedaan voor mijn focus.
Moet mijzelf nog even voorstellen, maar weet niet goed hoe ik een foto van mijn auto hier moet plaatsen.

Heb een focus wagon mk3 ecoboost en wat een super auto is dit!!
Maar een :ford: :focus3: 2011, 1.6ecoboost met orgineel navigatie uit 2011.
Staat op een sd kaartje die je boven de navigatie eruit kunt halen.

Wie kan mij helpen met de nieuwste navigatie update, denk 2015.
Kan ik dan jou kaartje erin doen, auto starten, en dan herkent de auto navigatie het nieuwe kaatje met nieuwe navigatie software en werkt dan alles volgens nieuwe kaart?of hoe werkt dit precies?

Stuur maar een pb aub. Met de kosten etc en dit moet evt verzonden worden


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire