lundi 28 décembre 2015

Foutcode P2008

Hallo allemaal

Ik rij een Focus 2.0 Rally edition uit 2006.
Sinds afgelopen zomer heb ik klachten met optrekken, als ik gewoon heel rustig optrek en snel doorschakel dan rijd de auto wel redelijk maar zodra ik meer vermogen vraag en harder gas geef dan houd hij heel erg in en heb ik geen power.
Nu heb ik hem toen uit laten lezen bij een sub garage en toen gaf die de storing P2008 IMRC (var. inlaat) , circiut open.
Daarna is die gereset en waren de klachten weg.
Begin december kwamen de klachten weer terug maar dan erger.
Heb hem vorige week weer uit laten lezen en resetten maar klachten gingen nu niet weg.
Heb ook de Ford garage gebelt en de situatie uit gelegd en die kwam met het verhaal dat de auto niet zomaar uitgelezen moet worden maar onder een complete diagnose gesteld moet worden want hij moet alle bekabeling ook doormeten en dat gaat niet zomaar €45 kosten.
Nu heb ik me ook laten vertellen dat het spruitstuk waarschijnlijk kapot is en dat dat alleen al €600 kost zonder dat het er nog in gezet is.
Ook zeggen verschillende garage's dat het heel moeilijk te achterhalen valt wat er aan de hand is, sensor, inlaat klep hier of daar, ja word een gok om erachter te komen wat het precies is.

Hebben meer mensen deze klachten gehad en kunnen jullie mij misschien meer vertellen voor ik een beslissing neem om hem ergens te laten maken??


Gr Dennis


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire