lundi 28 décembre 2015

Sleutel slotbout kwijt



Bij het willen monteren van winterbanden bleek de sleutel voor de wielbouten niet meer voorhanden.

Inmiddels is rechts-voor uitgeboord door de lokale bandenzaak en zit er een normale bout op. Maar vroeg of laat zullen die andere natuurlijk ook moeten. Ben al bij de Ford dealer geweest (waar de auto nieuw is aangekocht en altijd in onderhoud is geweest) maar helaas kunnen zij alleen een nieuwe sleutel bestellen wanneer ik de code doorgeef. En die heb ik nu juist niet.

Via m'n zwager (leraar automotive) heb ik nog een vraag uit staan - hij kent iemand die trainer is van Ford. Maar om m'n kansen te spreiden (ik hoop niet 1 van m'n andere banden lek te rijden) hoop ik dat hier wellicht een oplossing bekend is.

Alvast bedankt voor het meedenken


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire