mercredi 30 décembre 2015

Eerste FORD gekocht (Focus Wagon 1.5 Ecoboost)

Ik zal mij even voorstellen op dit Ford Focus forum:

Mijn naam is Mark en ben 32 jaar, woonachtig in Zuid-Limburg en auto liefhebber. Ik neus al een tijdje op dit forum rond gezien ik al een tijdje met het idee liep om als volgende auto een Focus wagon te kopen :). Zoals in het onderwerp te lezen is heb ik zojuist mijn eerste Ford (Focus wagon) gekocht.

Gekochte ford: Ford Focus wagon 1.5 ecoboost uit 07/2015 (182pk)

De Focus is gepoten in de kleur Magnetic en beschikt over de volgende opties:
Active City Stop, BLIS, lane departure control, Sync2 navigatie, Automatisch inparkeren, parkeersensoren voor en achter, achteruitrij camera, verkeersbord detectie, electrisch inklapbare trekhaak, privacy glas, stoelverwarming, stuurverwarming, half lederen bekleding, electrisch inklapbare spiegels, verwarmde buitenspiegels/ voorraam en ruitensproeiers, cruise control, hill hold-functie, 17" velgen.

De auto dient nog te worden ingevoerd / op kenteken te worden gezet.

Mijn vorige auto's waren:
- VW Golf 2 GTI 16V (eerste autotje)
- VW Corrado G60
- VW Corrado VR6
- Seat Leon Cupra4 (2.8 V6)
- BWM E91 330i --> na 4,5 jaar verkocht en overstap gemaakt naar mijn eerste :ford: :lol:

:ford: is niet geheel nieuw gezien onze tweede auto een Ford Focus 1.6 automaat betreft. Deze Ford levert inmiddels al 9 jaar trouwe dienst aan ons.

De reden om de overstap naar Ford te maken is omdat we voor ons gezin met twee kleine kinderen een nieuwere betrouwbare / betaalbare mooie auto zochten met toch genoeg luxe. Dit hopen wij gevonden te hebben bij de Ford Focus wagon 1.5 ecoboost.

Zodra de auto in ons bezit is zal ik wat foto's posten.


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire