mercredi 23 décembre 2015

Focus ST kopen, waarop letten?

Hoi Allemaal!

Het is zover, ik heb besloten mijn Audi in te gaan ruilen tegen een Focus ST. In het verleden reed ik een Fiësta ST, waarna mijn liefde voor de ST-familie een feit was.

Nu heb ik er een op het oog. Een Focus 2 ST uit 2006, met 123.500 op de teller. Kleur Electric Orange. Het is een importauto welke bij een kleine dealer wordt aangeboden. Ik begrijp dat dit natuurlijk niet de allernieuwste meer is, maar ik hou van dit prachtige model.

Nu wilde ik eigenlijk gaan kijken naar deze auto, echter aan jullie als experts de vraag, wat zijn de aandachtspunten. En is de kilometerstand aan de hoge kant? Ik rij zo'n 12.000km per jaar, dus daarmee kan ik natuurlijk wel vooruit, echter wanneer komen er mogelijk problemen?

Alvast bedankt voor het meedenken!

Gr.


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire