jeudi 23 octobre 2014

Focus 3 fase 1 Start/stop systeem schakelt zichzelf uit

Hoi iedereen,



Gisteren heb ik mijn retourslang van de koelvloeistofreservoir laten vervangen. Gisterenmiddag zag ik op de terugweg van mijn werk naar huis dat de start/stop systeem zichzelf had uitgeschakeld zonder melding. Ik heb hem zelf altijd aan staan en ik krijg het systeem ook niet aan.



Vanmiddag kreeg ik opeens een lichte motorstoring (gele motorlampje knipperde niet gelukkig en ik kreeg geen melding). Ik heb eerst Ford Assistance gebeld en die zei dat ik wel door kon rijden zolang de auto maar geen rare kuren vertoond.



Ik ben direct naar de dealer gegaan en die zei dat het zou kunnen komen door vervuilde brandstof in 1 van de cilinders. Hij had echter geen verklaring voor het uitvallen van de start/stop systeem. Ik mocht een afspraak maken als dit vaker voor komt.



Ik ben toen terug naar huis gereden van de dealer en nu merk ik dat het start/stop systeem zich weer heeft uitgeschakeld.



Heeft er iemand een idee wat dit zou kunnen zijn? Ik heb zelf de knop niet ingedrukt het start/stop systeem schakelt zichzelf gewoon uit.




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire