mardi 28 octobre 2014

Focus 2 fase 2 knipperlicht werkt niet van aahanger

Hallo,

Ik heb vanmiddag een trekhaak gemonteerd wat op zich allemaal redelijk goed ging.

Met originele kabelset, dus gewoon inklikken en klaar.(dacht ik)

Voor het testen heb ik er een fietsendrager aangehangen.

Alle functies werkten normaal tot plotseling het knipperlicht niet meer werkte.

Zowel van de auto als de fietsendrager.

Na het knipperlicht in de ''neutrale'' stand gezet te hebben, deed het knipperlicht weer gewoon zijn werk.

Ik ben toen eens goed gaan testen/rijden en als ik onderweg was viel regelmatig het knipperlicht signaal volledig weg als ik deze nodig had.

Na ongeveer 20 pogingen die goed zijn, blokkeert plotseling het knipperlicht weer.

Dit is zo een ding wat 3 keer knippert na aanklikken.

Verlichting, remlicht enz. werkt wel goed.

Met de buurmans fietsendrager heb ik precies hetzelfde probleem...

Weet imand wat dit eventueel kan zijn?

Het gaat om een Focus Turnier van 2010.

Alvast bedankt!




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire