samedi 25 octobre 2014

moet je deze zien zeg..

Dit zat in mijn mailbox.



Werd verstuurd door: mediawor@hzcp08.myhostcenter.com



Een "Who is" zoekactie op het internet leverde niets op.



Sinds mijn mailgegevens zijn gehackt bij Ziggo, krijg ik steeds vaker zulke onzin.

Ik post dit, om jullie te laten lachen om het belabberde Nederlands, maar ook als een kleine waarschuwing.

Maar jullie trappen daar niet in hè.

Blijft het lachen over, haha :D





Geachte klant ,

Houd er rekening mee dat uw Apple ID in minder dan 48 uur is verstreken.

En 'essentieel voor het uitvoeren van een controle van uw gegevens, behalve uw gebruikersnaam zal worden vernietigd.

Klik gewoon op de link hieronder en meld je aan met je Apple ID en wachtwoord. *

Om toegang te krijgen tot het formulier kunt u hier klikken.

| Gebruik geen Google Chrome!

groet,

iTunes dienst

Copyright 2014 iTunes.it Inc.





En ik heb NIETS van Apple, geen iTunes, geen smartphone, geen TV box, nada





moet je deze zien zeg..

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire