vendredi 24 octobre 2014

1.6 TI-VCT 125 pk Brandstof te arm [1.0 ecoboost]

Omdat er geen tag voor motor gekozen kan worden dan maar zo.



Naast het probleem van de start/stop systeem heb ik sinds gisteren een probleem dat de brandstof te arm is.



Afgelopen woensdag heb ik de retourslang van de koelvloeistofreservoir laten vervangen. Sindsdien doen de volgende problemen zich voor.


  • Start/stop systeem valt opeens uit

  • Motorstoring (Brandstof te arm). Deze melding krijg ik als ik na een tijdje tussen de 90 en de 100 rijd.


Wat kan de oorzaak zijn dat de brandstof te arm is? Kan het zijn dat het komt door het vervangen van het slangetje dat daar mogelijk lucht is bijgekomen in het systeem?





Ik merk ook dat mijn verbruik opeens omhoog gegaan is en dat stationair draaien niet constant is.




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire