lundi 27 octobre 2014

2.0i 16V 130pk piepend geluid links of midden links

Beste lezers / Helpers.



De laatste paar dagen heb ik last van een licht piepend geluid.

Het geluid trede de eerste dagen op bij een bocht naar links. Het maakt daarbij niet uit of ik vol naar links stuur of het stuur een klein tikje naar links gaf.



Later begon ik het geluid ook te horen bij stationair draaien van de motor.

het geluid klinkt een beetje als een oud stalen bed wat je heen en weer schud. Alleen dan niet zo hard. Ook is het geluid niet constant aanwezig. Wel redelijk constant. Kortom af en toe valt het piep geluid even weg. Toen het nog alleen was als ik naar links stuurde, dacht ik dat het iets met mijn linker wiel te maken kon hebben. Echter nu hoor ik het ook als ik niet rijdt! Dus dat is uitgesloten. Aangezien de multiriem aan de rechter kant zit en ik het geluid enigszins vanuit de linker kant hoor, lijkt me dat ook niet het probleem. Rijdend lijkt het geluid van links te komen en stilstaand vanuit het midden (rechterkant van het stuur)



iemand enig idee? Een dubbel massa vliegwiel heb ik niet, dus dat is al een geruststelling.. maar toch....:shock:




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire