mercredi 29 octobre 2014

Originele Ford Radio vervangen voor kenwood 1 din radio

Allen,



Zoals ik in mijn voorstel thread al heb gemeld ben ik binnenkort de trotse eigenaar van een Focus station uit 2007. Hierin zit nog een standaard radio zonder poespas naar mijn weten. (geen navigatie, geen carkit) volgens mij is het type de 6000CD.



Nu dacht ik in eerste instantie ik koop een 2 din Kenwood DPX405BT. Maar alles wat erbij komt kijken (lees kopen) is nog al wat.



Zelf heb ik vanuit mijn opel nog een 1 din kenwood BT8044U waar ik nog altijd zeer tevreden over ben. Deze wil ik graag in mijn focus zetten. Ik weet dat ik hiervoor een stuurbediengskabel voor nodig heb (volgens de spec van de radio is deze te bedienen met stuur hendels) en een lead voor de kenwood. daarnaast nog een inbouw frame. Als ik het zo snel uitreken kom ik dan op zo'n 100 euro aan kosten.



Echter zitten er nog addertjes onder het gras. Ga ik dingen tegen komen die niet plug en play zijn. Ben wel handig maar voorkom graag onaangename verrassingen.



Heeft iemand dezelfde type radio (of soortgelijke) toevallig ook ingebouwd? eventueel met foto'tje ben erg benieuwd hoe dat eruit gaat zien. Lees hier (op het forum) namelijk ook veel over een radio code. of geldt dat niet voor aftermarket inbouw.



Dank alvast voor de moeite nemen met het lezen.



Robbert




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire