mercredi 29 octobre 2014

abs schakelt luid in

Mijn fofo 2 1.6 100pk heeft na veel gezoek en ergenis een probleem met de abs pomp.

Deze schakelt in bij 20 km/h en dat is goed hoorbaar het heeft ook even geduurd voordat we erachter waren wat nu het probleem was.

We dachten eerst dat het te maken had met insturen en daarna misschien met de handrem maar het blijkt dus het inschakelen van het abs systeem te zijn dit geeft een eenmalige harde tik/klik wat hoorbaar en voelbaar is.

De ford dealer heeft gekeken maar kan er niets fouts aan vinden en doet er verder niets meer aan ford nederland geeft ook aan dat het een producteigenschap is en wuift de problemen ook van de hand.

Ik heb het meerdere malen binnen de garantie gemeld maar ben nu buiten de garantie.

er werd mij ook vermeld mocht ik dit in de garantie hebben werd het ook niet verholpen omdat het een product eigenschap is.

Zijn er mensen met hetzelfde probleem en hebben die dit opgelost dan hoor ik het graag.




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire