jeudi 30 octobre 2014

Bluetooth Update?

Hi, ik heb een Focus 3 fase 1.

Mijn Samsung Galaxy S5 koppelt prima alleen geeft de radio twee meldingen, communicatie error telefoon en communicatie error audio. Telefoon koppelt prima inclusief nummers ed. Audio afspelen via de foon doet het ook behalve als ik de volume wat harde zet komen van de vervelende hoog piep geluiden.

Ik heb natuurlijk de forum gezocht voor deze problemen maar nog niets gevonden ook heb ik gezien dat er bluetooth update's zijn alleen doen de download links het niet meer. Het is natuurlijk ook niet zeker dat met een update mijn problemen oplost.

Mijn ford dealer wil ook natuurlijk alles updaten maar vraagt 200 euro. 1,5 uur werk plus de kosten van de update.

Dus vandaar mijn vraag aan jullie of iemand hier mij kan helpen.

Vast bedankt [emoji106]




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire