jeudi 23 octobre 2014

Motor valt uit.

Hallo, kortgeleden had ik problemen met mijn snelheidsmeter en plaatste ik dit bericht:





Laatste tijd gebeurt het steeds vaker dat tijdelijke mijn kilometerteller wegvalt. Dit gebeurt van enkele seconden tot 3-4 minuten, vaak schiet hij dan ineens weer aan. Gebeurt in de straat, in de stad en op de snelweg..zit dus geen bepaalde snelheid bij! Wat wel opvalt is dat de motor inhoudt en zelfs afremt zodra je het gas loslaat, meer dan normaal het geval!



Nu wordt het met de dag erger. zodra er flink gereden wordt met de auto, dus vlot optrekken etc.. valt na een minuut of 3 de snelheidmeter helemaal weg. De motor houdt flink in en valt bij stilstaan uit.



Nu ben ik er achter gekomen dat wanneer ik extreem rustig rij de auto er een stuk minder last van heeft.



Ik hoop dat iemand hier meer over kan roepen!!




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire