lundi 27 octobre 2014

firezone competition 102

Ik ben eens benieuwd of hier op het forum al mensen zijn die ervaring hebben met de Competition 102 benzine van Firezone.



Het eerste jaar dat ik de ST had tankte ik alleen euro 98 van Tango.

Liep hij opzich prima op.

Na een jaar ben ik overgestapt op de Ultimate van BP.

Ik kon wel verschil merken. Loopt soepeler en reageert iets beter op het gas.

Was wel een vooruitgang dus.

Nou zit ik te denken om de Competition 102 van Firezone eens te proberen.



Zelf heb ik totaal geen notie van of er een groot verschil zit in de kwaliteit tussen de verschillende merken, vandaar dat ik dus benieuwd ben of er hier mensen zijn die al met die benzine rijden en wat hun ervaringen ermee zijn.



Ik snap dat ik er zelf het beste achter kom door het zelf te proberen, maar misschien zijn er hier al mensen die het me kunnen aanraden of juist afraden.



Het gaat mij niet om de prijs per liter en zowel de BP als de Firezone moet ik buiten mn woonplaats Tanken, en qua afstand doen die niet veel voor elkaar onder.

Het gaat me dus puur om de kwaliteit van de benzine en welke nou beter zou zijn voor de ST.




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire