dimanche 28 septembre 2014

Zilvergrijze Focus 1 Sedan met 'boekenplank' op Middelweg in Zwolle

Vandaag aan het begin van de middag een verlaagde zilvergrijze Focus mk1 sedan met een grote spoiler gespot op de Middelweg.

Ter hoogte can de Bachlaan maakte hij een 180 graden bocht en reed vervolgens achter mij. Bij de kruizing met de Waallaan stond ik rechts vooraan bij het verkeerslicht. Ik zie in mijn buitenspiegel dat de zilvergrijze Focus links komt staan. Tenminste dat verwachte ik.... In plaats daarvan rood de auto vol door rood, maakte wederom een 180 graden bocht en stopte ter hoogte van het fietspad naar de Pergolesistraat. Nadat het verkeerslicht op groen springt en ik optrek, blijf ik de Focus in mijn buitenspiegel volgen en zie 'm vervolgens door de berm over het fietspad de Pergolesistraat inrijden.

Wat een idoot!




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire