mercredi 24 septembre 2014

Onderhoud bij Dealer?

Mijn eerste jaarlijkse onderhoud+APK zit eraan te komen sinds ik de auto heb. Het gaat om een 2.0l benzine focus station uit 2008. Het afgelopen jaar heb ik iets minder dan 12.000km gereden, ik denk voor 90% snelweg.



Ik vraag me af of het loont om bij de dealer onderhoud te laten doen. Het voordeel is dat ik dan ford assistance krijg (ipv anwb à 143,- per jaar) maar dan moet ik wel een onderhoudsbeurt à 261,- doen. Weet iemand wat een odnerhoudsbeurt inhoud?



Wat mij betreft ben ik al tevreden met een APK en oliewissel. Al het overige lijkt me niet noodzakelijk.



Onderstaande keuzes heb ik bij de dealer. Bij de motocraft service zit geen ford assistance maar is goedkoper (al heb ik geen idee wat ze dan daarvoor doen)







Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire