dimanche 28 septembre 2014

hallo allemaal

ik ben net lid geworden aangezien ik een focus 1.6 wagon van 2000 heb sidderd eind mei dit jaar

dankzij dit forum kon ik een radio aansluiten via een schema wat ik hier gevonden heb dus nu toch maar lid geworden

ook heb ik sinds kort het slinger effect wat ik ook op het forum gezien heb en mijn stabilisatorstang rubbers voor en achter zijn niet zo best meer moet alleen nog kijken hoe de wielophanging eruit ziet

verder is er eind juni een sleutel bijgeleerd ( ik had er maar 1 ) en sinds een maand doet ie alles behalve starten de garage is hier ruim 4 uur mee bezig geweest

tevens heb ik met licht vochtig weer een uitval van omstreeks een 15 min van de snelheidsmeter ( de rest doet het wel ) en afslaan tijdens remmen

dit is alleen tijdens mist en miezerregen

de erkende dealer waar de sleutel is ingeleerd geeft niet thuis

weet iemand hier iets van want hier kom ik even niet uit als amateur sleutelaar




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire