samedi 27 septembre 2014

DMV vervangen

Na heel lange tijd en uitzoek werk denk ik te weten waar het gerammel uit de motor komt tijdens stationair lopen van de auto, de DMV!

Elke garage had een ander idee ook bij verschillende ford dealers geweest en elk garage zei iets anders!

Maar als ik de forum lees denk ik dat het aan de DMV ligt.

Het is een soort gerammel bij stationair lopen en als ik hem uitzet hoor je het ook eventjes.

Nu de vraag:



Wat kan ik beter nemen een DMV of een vaste vliegwiel?

Kennen jullie goedkope adresjes voor onderdelen of een goedkope garage?

En ik dacht nu dat de bak los ligt kan ik ook meteen de koppelingplaat ook vervangen. Heeft het ook nut om de druk lager ook te vervangen of is dat onnodig? Auto heeft rond 275000 gelopen (focus 2 Re)



Alvast bedankt heren




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire