mercredi 24 septembre 2014

Mrgomez introductie

Hallo Allemaal,



Ik ben Mark, 29 jaar en kom uit midden-limburg.



Op dit moment heb ik de volgende auto's

-audi a3 1.9 tdi woonwerk slaaf

-opel astra f 1.6i de kruiwagen van de vrouw

-bmw e30 325i sedan 1988



De Astra loopt op zn laatste adem en daar moet dus wat anders voor in de plaats komen.



De vrouw wil een station voor de hobby's en ikzelf kan ook wel wat ruimte gebruiken

in the weekend voor mijn hobby's (motorcross en mtb)

Eerder wilde ik een bmw e46 of audi a4 station maar die kosten toch nog behoorlijk

geld als je er wat opties bij wilt hebben en dan zijn er ook nog de hogere running costs

ten opzichte van de focus.



Dus op dit moment opzoek naar een ford focus station 1.6 16v, bouwjaar vanaf 2005 en

km-stand tot ca. 140dkm.



Must have opties:

- mistlampen

- cruisecontrol

- airco



Nice to have opties:

- automatische airco

- parkeersensoren

- sportstoelen

- middenarm steun

- carkit

- dikke wielen



Plannen:

afhankelijk hoe compleet de auto is bij aankoop maar dit dekt de lading wel:

- ramen tinten m.u.v. voorruit en voorportieren

- trekhaak afneembaar

- dikke wielen voor in de zomer

- mogelijk licht verlagen voor de looks

- emblemen shaven



Heb al wat gezocht naar aankooptips dus daarin ben ik wel voorzien.



De groeten




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire