vendredi 26 septembre 2014

Even voorstellen

Ik kijk nu al een tijdje regelmatig op het forum als gast, vanavond besloten me maar eens te registreren. Bij deze wil ik me even voorstellen.



Mijn naam is Fred ben 43 jaar en kom uit Amersfoort.



Mijn eerste twee auto's waren van het merk opel



Met de introductie van de focus werden wij gepakt door het focus virus.



Onze eerste focus in 1999 was een :focus: fase 1 1.8 16V ambiante in de kleur groen.



In 2002 hebben we deze ingeruild voor een :focus: fase 2 1.6 TDDI cool edition in de kleur sea grey.



In 2004 is deze vervangen door een :focus: fase 2 1.6 16 V collection in de kleur licht groen.



De :focus2: fase 1 hebben we overgeslagen, dit vind ik nog steeds de minst mooie focus hoewel de huidige focus na de facelift ook in aanmerking komt voor die titel, in 2009 hebben we een :focus2: fase 2 1.6 16V titanium in de kleur blauw aangeschaft.



Begin dit jaar is deze focus ingeruild voor een :focus3: 1.0 ecoboost 125 PK ecoboost edition plus in de kleur midnight sky.



Deze :focus3: heeft de volgende opties; X-pack 2 (17 " velgen, privicy glass en key less entry), reserve wiel, dakrails en DRL's



Alle bovenstaande focussen zijn wagon's ik hou wel van een beetje ruimte in de auto.



De focus staat nu op de x-pack velgen binnenkort zal hij weer op het winterrubber staan op orginele :ford: Y-spoke velgen




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire