dimanche 28 septembre 2014

Hoi beste FoFo members

Hallo beste leden.



Sinds Zaterdag 27 sept. ben ik een trotse eigenaar van een 1.4 16v Focus 1 trend uit 2000. Het heeft ff geduurd voordat ik weer een Ford had, maar dan nu toch eindelijk weer bij het Merk waar ik ooit mee begonnen ben.



Mijn naam is Mark G van den End en woon in Arnhem. Ben Bassist en werk tevens op een sportschool in Lengel als barman zogezegd.



Mijn Focus is echt een nette auto met wel wat kleine dingetjes die nog moeten gebeuren, maar dat komt allemaal op zijn tijd. Met zijn geel Metallic heeft hij ook al voor mij een leuke bijnaam gekregen, namelijk King Midas.



Aangezien ik niet echt een held ben als het aan komt op modificaties, wilt dat niet zeggen dat ik een NooB ben. Ik sta altijd open voor goeie tips en ideeen, voor een lekker bakkkie koffie en goed gesprek natuurlijk ook.



Mark G en mijn :focus:




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire