vendredi 26 septembre 2014

Website bouwen: hulp gevraagd!!

...jaja, Bassie is bezig met een website te vernieuwen, alleen lukt het mij

1 klein detailtje niet.....het uploaden :nocheer:



Even de details op een rij:

huidige website: http://ift.tt/1uNwDhP

ziet er zeer rommelig uit en slechte kleuren gebruikt.



Heb nu via Web Creator Pro6 een volledig nieuwe gebouwd,

ik kan gewoon inloggen op de ftp site van mijndomein.nl







Maar als ik dus via Web Creator wil uploaden, kan ik kiezen om het via hun

webhosting te doen, dat wil ik dus niet, en kies voor custom, en krijg dan

dit te zien:







Ik heb van mijndomein een hostnaam, gebruikersnaam en wachtwoord,

maar waar en wat moet ik nog meer invullen??? en moet ik nog iets met de

oude bestanden van de vorige website doen??



Wie kan mij in het boerenhollands uitleggen wat ik nog moet doen??



BVD



Dennis




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire