samedi 27 septembre 2014

Focus te koop Te Koop aangeboden Focus St 2007

Beste Forum bezoekers en leden,



Ik wil via deze weg mijn Ford Focus ST uit 2007 te koop aanbieden, ik doe dit met pijn in mijn hart, vanwege de start van mijn eigen bedrijf is de ST zakelijk gezien niet de beste keuze.



Wie o wie heeft er interesse of kent iemand die op zoek is naar een zeer nette Focus ST uit 2007 met 98000 Km op de teller, de auto is verder helemaal origineel (er kan dus nog naar hartenlust zelf getuned worden).



De Auto is uit 2007 en heeft 98000 Km op de teller en mijn vraagprijs is €12000,- ( Performance bleu /5 deurs /dealer onderhouden/ witte striping onder op de deuren)



Bij serieuze interesse graag een PB sturen dan kan ik ook foto's mailen

alvast dank voor jullie interesse.



grt Mark




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire