mardi 30 septembre 2014

Focus 3 fase 1 Begonnen met wat kleine updates op de ST

Hallo Allemaal,



Ik heb wat kleine updates op de auto gedaan en dacht ik laat ze even zien hier, wellicht dat het een idee is voor iemand anders of komen er nog bruikbare tips ed naar voren.



Als eerste heb ik de ruimte onder de pedalen aangepast. Ik had er nogal wat moeite mee dat de mat aan de bestuurders kant eigenlijk gewoon te kort is waardoor je de bekleding ongewild gewoon aan het kapot trappen bent. Gaat er na een tijdje niet meer uitzien dus wilde ik wat anders. Eerst nog overwogen om een MK2 mat erin te leggen maar na deze gepast te hebben bij de locale Ford dealer vond ik dat niet 'de'oplossing. Vind de mat dan nog steeds te kort en je moet van alles nog aanpassen omdat de plastic dingen die de mat op een plaats houden ook niet hetzelfde zijn. Dus dat werd zelf fabriceren dus. En dit is het resultaat. Het is gewoon een stukje tranenplaat van de Formido en kost maar 3 tientjes en ziet er een stuk beter uit nu vind ik. Ook het gedeelte waar je je linkervoet neerzet tijdens het rijden (ik in ieder geval wel) heb ik voorzien van deze tranenplaat. En voor de rest gewoon hele korte RVS schroefjes gebruikt zie je alleen in de bekleding draait. Zie je niks meer van als je ze losdraait.



[



Ook was ik bang dat de achterbumper zou beschadigen tijdens het laden en lossen van spullen. Kinderfietsjes ed kunnen behoorlijk lastig wezen en een krasje is snel gemaakt. Ik ha nog wat plak Carbon liggen van de Mustang dus daarmee creatief aan de gang gegaan. Als ik het niet mooi zou vinden kon ik het er ook zo weer aftrekken dus gewoon maar geprobeerd en ben tevreden met het resultaat.











Voor de mustang had ik een dipsetje gekocht. Is een techniek waarin je onderdelen ed in water onderdompeld waar een folie op drijft. Hiermee kan je leuke resultaten en effecten maken en had nog wel wat spullen die ik graag in crabon-look wilde hebben dus had een setje via internet besteld. Maar heb natuurlijk nog nooit gedipt dus zocht een oefen projectje om eens te beginnen. Dus heb ik de kentekenplaat houders van de ST eens onderhanden genomen. Die reclame shit erop hou ik toch niet van en als het zou mislukken dan koop je voor 2 Euro weer nieuwe dus geen probleem als het niet zou lukken. Maar ook daar is het resultaat naar wens. En op internet kosten die dingen 20 Euro p/st dus nu weer geld verdient.:lol:



Heb tussen wat stappen ook wat foto's genomen om het dipproces ook te laten zien.









[url=http://ift.tt/1vuorFS]







Zo komen sommige spullen toch nog van pas









blanke lak eroverheen







en weer terug op de auto!









en voor de achterkant een leuke text erop:baeh::rock::badgrin: want reclame is niks maar zo'n kaal stukje moet wel opgevuld worden natuurlijk!!







Opmerkingen ,vragen of commentaar is altijd welkom!



Als ik meer updates uitvoer dan plaats ik weer foto's. Want ben nog niet klaar!



Groet Flip




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire