Beste,
Momenteel zit ik in Berlijn en helaas is mijn ruitenwisser vloeistof ergens in de leidingen bevroren.
Nou dacht ik even een stuk te rijden zodat de motor dan de leiding wel zou ontdooien maar toen kwam ik erachter dat de motorruimte/motorkap totaal niet warm is terwijl mijn meter aangeeft iets voor de 90C te zitten.
Nou heb ik via de obd gecheckt wat de temperatuur is en nou zie ik die tijdens het rijden niet verder stijgen dan 73-78 graden en als ik voor t stoplicht wacht zakt ie heel snel naar net boven de 60 graden.
Voor zover ik weet moet de thermostaat de temperatuur ten aller tijde rond de 90 graden houden.
Is de thermostaat stuk waardoor waardoor het grote circuit open blijft staan?
Iemand een idee wat hier aan de hand kan zijn?
Gaat om fofo2 fase 2 2.0tdci
Alvast bedankt,
Roland
Momenteel zit ik in Berlijn en helaas is mijn ruitenwisser vloeistof ergens in de leidingen bevroren.
Nou dacht ik even een stuk te rijden zodat de motor dan de leiding wel zou ontdooien maar toen kwam ik erachter dat de motorruimte/motorkap totaal niet warm is terwijl mijn meter aangeeft iets voor de 90C te zitten.
Nou heb ik via de obd gecheckt wat de temperatuur is en nou zie ik die tijdens het rijden niet verder stijgen dan 73-78 graden en als ik voor t stoplicht wacht zakt ie heel snel naar net boven de 60 graden.
Voor zover ik weet moet de thermostaat de temperatuur ten aller tijde rond de 90 graden houden.
Is de thermostaat stuk waardoor waardoor het grote circuit open blijft staan?
Iemand een idee wat hier aan de hand kan zijn?
Gaat om fofo2 fase 2 2.0tdci
Alvast bedankt,
Roland
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire