dimanche 31 janvier 2016

Nieuwe focus rijder erbij

Hallo allemaal,

Ik ben Chris en woonachtig in Didam (gld).
Na jaren opel te hebben gereden werd het wel is tijd voor wat anders :)
Mijn broertje rijd al jaren ford en is zeer te spreken.
Dus was het niet zo lastig om het ook te proberen.
Ik ga hem prive en zakelijk gebruiken.
Ik ben een halfjaar geleden voor mezelf begonnen als tuinman en heb niet zn grote bus nodig nog, dus dit was een mooi alternatief.
Het is een FoFo 1 fase2 uit 12-2004
1.8 tddi en 280000 gelopen.
Na het speurwerk hier op het forum de nodige dingen(mankementen) al tegen gekomen en hersteld.
Ik moet zeggen hij rijd super!
Veel voor weinig zeg maar.
Ik hoop dat ik er nog wat jaren van mag genieten zonder al te veel problemen.
Maar dat is met elke auto natuurlijk haha
Hier even wat foto,s van mijn Focus

Gr Chris











Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire