samedi 30 janvier 2016

Focus 1 fase 1 Geen aansluiting elektrische stoel

Beste,

Ik ben ik het bezit van de '99 trend focus. Na 2,5 jaar zaten de stoelen echter niet meer lekker. Dus ik ben op zoek gegaan naar een setje st170 stoelen.

Inmiddels heb ik deze ook gevonden, en vandaag heb ik ze overgezet.
Echter is de bestuurdersstoel elektrisch in hoogte verstelbaar, en mijn vorige stoel was dat niet.
En er loopt natuurlijk geen kabel hiervoor naar de stoel (alleen het kabeltje voor de sensor van de gordelspanner)
Is het moeilijk om de stoel elektrisch aan te sluiten.
Of is het eventueel ook mogelijk om er even een 12v accu op aan te sluiten om hem op zijn laagste stand te zetten? Dat zou voor nu even prima zijn..

Foto's van de aansluitingen kan ik eventueel morgen erbij zetten.

Alvast bedankt.


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire