samedi 30 janvier 2016

Focus 1 fase 2 Thakawa Focus

in navolging op mijn voorstel topic;
http://ift.tt/1Uy4l8r

nu maar een showroom maken. Mijn doel was niet te gek te doen, zoals ik wel heb gedaan met menig auto. Mijn streven is wel altijd OEM+, lees de auto upgraden met standaard opties of zaken die er heel dicht tegen aan zitten.

Vanochtend was het zo ver, de auto opgehaald. Was een aardige storm rit maar hij hield zich kranig.

eenmaal thuis, saampies met de V6;





de witte zijknippers en 1 set isofix is al binnen van de dealer. Morgen eens monteren.

Ik kon het niet laten om de velgen te gaan vervangen. Ik was eigenlijk op zoek naar een perfect setje duval's, maar kwam ik niet tegen. Dus maar eens op mijn gemak een keer de velgen (laten/of zelf) netjes maken en voorzien van nieuw rubber.



Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire