lundi 25 janvier 2016

Focus 3 fase 1 Atermarket stoelverwarming laten installeren

Afgelopen weekend had ik van de dealer een leen focus mee naar huis en deze had stoelverwarming. Na 5km dacht ik gelijk: dit wil ik ook :mrgreen:! Ik heb vaak last van lage rugpijn, en die verwarming is dan heerlijk. In mijn enthousiasme heb ik een paar bedrijven gemaild met de vraag wat het installeren van een aftermarket setje kost in de bestuurderstoel. Vanochtend kreeg ik van een aantal een bericht terug, de prijzen lopen uiteen van 280 tot 350 euro. Zelf doen zie ik eerlijk gezegd niet zo zitten....

Nou zijn er hier op dit forum vast wel mensen die dit ook hebben laten doen, en misschien ook wel voor minder geld. Als iemand een goed adres heeft dan hoor ik dat graaaag :)


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire