jeudi 28 janvier 2016

Even voorstellen

Hallo,

Ik heb sinds een week een :ford::focus2: fase 2 titanium hatchback uit 2008 in panther black en uitgevoerd met x-pack 1.

Ik heb ook nog een :ford: Fiesta uit 2004 en daarvoor had ik een Fiesta uit 2002.
Fijne wagentjes en nooit problemen dus ben lekker bij :ford: gebleven.

Even een paar plaatjes van mijn :ford:





Ik had voor de aanschaf gezien dat er geen GPS signaal werd ontvangen door het FX systeem. Vandaag is hij bij de garage geweest voor een nieuwe antenne maar er blijkt iets in de radio defect te zijn. De radio moet dus naar MKA (?) in Apeldoorn om gemaakt te worden...

Verder bevalt de auto me tot nu toe heel goed. De meesturende verlichting is erg fijn en de auto is rijk uitgerust.:cool:

Wel wil ik een paar kleine dingen aanpassen. Ik wil graag de (kleine) lampjes rondom en in de auto vervangen voor LED (stadslichten, kentekenplaat verlichting en de lampjes onder de buitenspiegel en interieur verlichting) Ik ben er inmiddels achter dat de stadslichten werken dmv W5W of T10 aansluitingen. Voor de rest ga ik het forum raadplegen.

Ook wil ik graag dat de buitenspiegels automatisch inklappen bij het sluiten van de deuren. Ik had al gezien dat er een forum lid is die dit voor elkaar kan krijgen?

Verder is de auto al mooi uitgerust en laat ik hem waarschijnlijk voor de rest met rust:cool: :thumbs:


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire