mercredi 27 janvier 2016

Focus 2 fase 1 GPS antenne/ontvangs van Denso/Visteon navi

Ik heb een originele Denso/Visteon navigatie (de 7" kleuren navigatie uit de Focus 2 fase 1.

Ik heb een probleem met de satellietontvangst, deze doet het namelijk niet.

Wat ik al heb geprobeerd:
- Voertuiglocatie handmatig goed zetten (dit werkt tot je op een pont gaat)
- Navigatiesysteem resetten (dan beland je ergens anders in de wereld)

Wat ik nog zou willen proberen:
- Update van de software (deze is nog volledig origineel uit 2004, ik heb alleen nog geen update gevonden)
- Proberen met een andere antenne (ik heb geen andere op dit moment)

Op de achterkant van mijn unit (foto is van een andere) Zie ik slechts één antenne aansluiting. Ik heb op die van mij deze losgetrokken en de radio ontvangst viel inderdaad weg.


Zou het kunnen dat de radio en GPS antenne gecombineerd zijn? En kan het zijn dat de radio nog wel werkt maar de GPS niet? Of zit de GPS antenne op een andere stekker? Of moet ik het toch in de unit zelf zoeken?


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire