samedi 30 janvier 2016

Van 1983 naar 2011

Hi mensen,

Ik ben Lennard, 21 jaar kom uit een klein plaatsje onder Leeuwarden.
Heb op mijn 17e een golf 1 uit 1983 gekocht, wou halverwege 2015 toch iets nieuwers. Na lang zoeken ben ik voor een 2011 Ford Fiesta Metal editie gegaan, lekker sportief met 134 pk mooi wat opties en een betrouwbare 1.6 motor. Het is 1 van de 102 geleverde witte metal edities in Nederland, welk nummer weet ik niet. Hij heeft alle opties behalve getinte ramen(vind ik ook geen must have)
Het is geen focus maar ik zag dat er ook een afdeling met andere :ford: modellen is.

Even een paar fotootjes




Zullen in de toekomst vast wel een paar veranderingen komen zoals:
- Zwart met zilveren badges/gel logos (voor,achter,stuur en in de velgen)
- Uitlaat upgrade
- Dikkere set velgen
- Plastic deel in de achterbumper + grill hoogglas zwart of mat zwart
- Misschien donkere koplampen


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire