dimanche 31 janvier 2016

Focus 2 fase 1 Losmaken van plastic in achterklep?

Hi all,

Sinds ik mijn FoFo 2.1 in september 2015 gekocht word ik stiekem al min of meer gek van dat gekraak/gerattel achterin. Ik weet vrijwel zeker dat het kom van de plastic rondom de achterklep. Ik heb dit zelfs getest door te rijden met de klep open en dan is het muisstil.

Uiteraard heb ik dit ook uitvoerig onderzocht tot ik een topic vond van iemand met hetzelfde probleem. Die heeft dit opgelost door scheerwol bij de slot en tussen de plastic te plaatsen:







In plaats van scheerwol bij de slot heb ik de slot strakker dichtgezet door deze te verschuiven. Achter de plastic wil ik als oplossing ipv scheerwol gebruik gaan maken van schuimrubber. Ik wil dit natuurlijk wel enigzins netjes gaan doen dus hierbij de hoofdvraag:

Is iemand hier bekend met hoe ik netjes alle onderdelen van de plastic rondom de achterklep kan loskrijgen?


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire